Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2008 21:23 - Събота ве4ер..
Автор: tikvi4kata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1082 Коментари: 2 Гласове:
0



   Е това не ми се беше случвало отдавна.Събота вечер вкъщи...обикновено по това време изсипвам солидно количество химия върху иначе невинното си младежко изражение,нахлузвам подходящия за зимните студове разголен потник и прегръщам някоя бутилка силно питие.Поклащам се(не в ритъм) на някой поред хит и чакам времето да потеглим из забележителностите на нощна София.Не ме бъркайте с някоя от мадамите,който правят само това и за тях делничните дни са дните за разкрасяване преди съботата.Това просто е моят начин да разпусна макар че често се питам,от какво? През седмицата не си давам много зор, работя,но не се изморявам и въпреки това наричам съботата деня за почивка.
   Няма значение важното е, че днес изпитвам нов начин за релаксиране, но да ви кажа не съм доволна от него.Кара ме да се замислям.Не е на хубаво това.Питам се,това,че съм вкъщи за добро ли е,полупразна ли е чашата..жадна ли съм...какво става?Самотна ли съм,дали ако го повторя този нов метод ще си остана стара мома(нямам 30 години,но ме хвана параноята).Дали пък не съм станала прекалено зависима от съботата?Нямам ли друго за правене, че даже се взех да занимавам с тревогите си толкова хора?
 Дали пък...не..едва ли,или пък е възможно..Скайпа ми е празен,всички са навън,забавляват се.Поставям си трудна задача.Все още има време да излетя от домашното гнездо и да се понеса из добре познатото.Хамлетовското у мен се събужда...в главата си строя колонки..за..против. Познатото като, че ли надделява.И все пак нещо ме задържа.Дали пък да не остана,та дори цялото ми същество да иска да да се слее с тълпата,с приятелите и приятното.
Тези така фундаментални въпроси ме иэтощават.Ще се оставя на течението....ще хвърлям монета.Ези..не казах коя страна за какво е..пак ще трябва да решавам сама.Ще остана за сега,но ако се беше паднало тура..?Щях ли да тръгна...отговора ми е ясен.За първи път пиша на кирилица на нефонетична клавиатура..ще имам мускулна треска на показалците.Щом въпреки това останах,нещата са ясни..време е за промяна, ама стискам палци(добре,4е не са показалците)да не е пълна.Сега ще хапна нещо вкусно и ще пиина нещо безалкохолно.Лека вечер на всички.



Тагове:   събота,


Гласувай:
0



1. анонимен - haha
10.02.2008 10:33
mnogo dobro,trqbva da pi6e6 kak be6e sutrinta...sigurno e razli4no...:)produljavai vse taka:)
цитирай
2. tikvi4kata - za sutrinta
10.02.2008 13:31
ами честно казано малко ми е странно да посрещна неделното утро без махмурлук...:)но се справям и не е никак зле:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikvi4kata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20492
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031